Blev omnämnd i TEDxSSE

Hur kan en restaurang passa in i ett TEDxSSE Talks? Jo, genom att vi hade ledningsgruppen från Lidl där när de presenterade den nya marknadsföringskampanj Dill, den hemliga popup-restaurangen som matvarukedjan drev under 2013.

Caroline Forsell, kommunikationsdirektör på Lidl, pratar om mod och om marknadsföringskampanjen som hon presenterade hemma hos oss i restaurangen. Vi serverade en meny bestående av nio rätter, och alla råvaror kom från Lidl. Det var det dock ingen som visste om under tiden de åt, utan det avslöjades mot slutet av middagen och så även konceptet om att starta en tillfällig restaurang. Vi älskar att få vara med på ett hörn när saker som detta sker. Faktum är att det allt som oftast händer något oväntat och kul hemma i restaurangen, oavsett om det är en vanlig fredag eller om restaurangen är bokad till ett speciellt sällskap. Ta dig en titt 8 minuter och 10 sekunder in i klippet så hör du hur vi kom in i bilden.

 
 
Föregående
Föregående

Bloggen HimlamycketSverige besökte oss

Nästa
Nästa

Täby Danderyd Magasin på besök